Rezervace hotelu a ubytování v hotelu - často kladené dotazy a odpovědi na ně (FAQ)

Vyhledání a rezervace ubytování v hotelu

on-line rezervace ubytování

Nízké ceny ubytování. Žádné rezervační poplatky. Více než 100 000 hotelů po celém světě.


Nabídku ubytování v hotelích a penzionech jsme nechali na větších odbornících než jsme my.

Pokračujte prosím sem ...

Přestěhovali jsme se
Vybrat jazyk: EnglishDeutschČeština

Často kladené dotazy
Co je zahrnuto v ceně?
   V ceně pokoje je zahrnuto vše na seznamu pod typem pokoje. Seznam se zobrazí po kliknutí na název pokoje. Umístíte-li kurzor myši na text ve sloupci „Podmínky“, ukáže se vám, zda je např. snídaně nebo daň v ceně ubytování. Stejnou informaci najdete v e-mailu s potvrzením rezervace nebo pro přihlášení k účtu 'Moje rezervace'.
Jak zjistím, že je má rezervace potvrzena?
   Jakmile ukončíte proces rezervace, zobrazí se vám potvrzení rezervace. Na webové stránce se vám ukážou veškeré informace o rezervaci, včetně vašeho čísla rezervace a kódu PIN, který budete potřebovat pro přihlášení k účtu 'Moje rezervace', kde potvrzení rezervace najdete také. Obdržíte od nás také e-mail s potvrzením rezervace a informacemi o rezervaci.
Mohu zrušit nebo změnit svou rezervaci?
   Ano, je to snadné. Rezervaci můžete zrušit nebo změnit prostřednictvím našeho samoobslužného nástroje - účtu 'Moje rezervace'. Nezapomeňte si přečíst podmínky hotelu pro zrušení rezervace dříve, než rezervaci začnete měnit. Pokoje bez možnosti vrácení peněz a jiné zvláštní nabídky se mohou řídit zvláštními podmínkami pro zrušení rezervace. Informace o možnostech zrušení rezervace konkrétního pokoje najdete ve sloupci „Podmínky“ vedle typu pokoje.
Co to je můj PIN kód a na co ho potřebuji?
   Váš PIN kód je čtyřmístné číslo uvedené v potvrzení rezervace, které vám v kombinaci se zadáním čísla rezervace umožní přihlášení k účtu 'Moje rezervace'. Po přihlášení k účtu 'Moje rezervace' si můžete prohlédnout, měnit nebo zrušit svou rezervaci. Svůj PIN kód nikomu nesdělujte.
Kde mohu najít adresu hotelu?
   Adresa hotelu je uvedena nahoře na webové stránce určené vybranému hotelu. Najdete ji také v e-mailu s potvrzením rezervace.
Kde najdu telefonní číslo hotelu a/nebo e-mail?
   Kontaktní informace hotelu včetně telefonu a e-mailu najdete v okamžitém on-line potvrzení rezervace, potvrzovacím e-mailu a po přihlášení k účtu 'Moje rezervace'.
Jak zjistím cenu hotelového pokoje?
   Stačí uvést data pobytu a ceny volných pokojů se vám zobrazí vedle typu pokoje.
Nyní sděluji údaje o své kreditní kartě, kdy budu platit?
   Booking.com vaší kreditní kartě nebude účtovat žádné platby. Platbu za váš pobyt si hotel naúčtuje během vašeho pobytu nebo po odjezdu z hotelu, pokud není uvedeno jinak ve „Všeobecných podmínkách hotelu“, v popisu pokoje nebo v potvrzení rezervace.
Vyžaduje hotel zálohu nebo platbu předem?
   Většina hotelů nevyžaduje ani platbu předem, ani zálohu. Pokud ano, informace o tom najdete ve „Všeobecných podmínkách hotelu“ na webové stránce hotelu a v e-mailu s potvrzením rezervace.
Máme děti, můžeme mít v pokoji přistýlky/postýlky?
   Informace o ubytování dětí a přistýlkách/dětských postýlkách jsou uvedeny v podmínkách hotelu.
Upozornění:
- Zvláštní příplatek za ubytování dítěte není zahrnut v ceně rezervace.
- Při rezervaci na internetu uveďte požadavek na přistýlku/dětskou postýlku do tabulky, která se vám zobrazí.
- Pokud už rezervace byla provedena, klikněte na odkaz uvedený v e-mailu s potvrzením rezervace a po přihlášení k účtu 'Moje rezervace' zažádejte o přistýlku.
- Doporučujeme vám telefonicky ověřit splnění vašeho požadavku před příjezdem do hotelu. Kontaktní informace hotelu najdete v potvrzovacím e-mailu.
Před provedením rezervace nás můžete kontaktovat pro ověření obsazenosti pokojů.
Kde najdu telefonní číslo hotelu a/nebo e-mail?
   Kontaktní informace hotelu včetně telefonu a e-mailu najdete v okamžitém on-line potvrzení rezervace, potvrzovacím e-mailu a po přihlášení k účtu 'Moje rezervace'.
Jak zjistím cenu hotelového pokoje?
   Stačí uvést data pobytu a ceny volných pokojů se vám zobrazí vedle typu pokoje.
Mohu si na vaší webové stránce provést rezervaci na dnešní noc?
   Ano, je to možné. Dejte si prosím pozor, abyste všechny požadované údaje uvedli správně, zejména číslo kreditní karty. Nemusíme mít dostatek času na to, abychom vás kontaktovali a chyby v rezervaci opravili.
Jak najdu pouze hotely s volnými pokoji pro období, na kdy plánuji svůj pobyt?
   Vyhledávač vám může ukázat i pouze hotely, které mají v dané dny volné pokoje.
Jak vyhledám pokoje podle ceny?
   Nejprve zvolte destinaci a uveďte data vaší cesty. Zobrazí se vám seznam volných hotelů. Tabulka „Sestaveno podle“ , kterou začíná výsledek vašeho vyhledávání, vám dá možnost seřadit hotely podle ceny. Stačí kliknout na volbu „Cena“ a hotely se seřadí podle cen uvedených typů pokojů.
Mohu vyhledat pouze hotely v určité části města nebo v blízkosti vybrané památky?
   Ano, své hledání můžete upřesnit:
- Část města nebo památku napište přímo do rámečku „Destinace“.
- Klikněte na „Ukázat mapu“ a umístěte kurzor myši na jeden z označených hotelů nebo vybranou pamětihodnost.
Kde leží hotel?
   Kliknutím na „Ukázat mapu“ zjistíte polohu hotelu. Hotel, který hledáte, bude označen oranžovou barvou. Jiné hotely v blízkosti budou označeny modře. V e-mailu s potvrzením informace najdete odkaz na mapu, která vám ukáže cestu k hotelu.
Jak vyhledám hotely, které mají dostatečně velké pokoje pro rodinu?
   Jakmile uvedete vaši destinaci a zadáte „Hledat“, ukáže se vám seznam hotelů. Nalevo uvidíte tabulku „Upřesněte své hledání“. V sekci „Zařízení“ klikněte na „Rodinné pokoje“. Zobrazí se vám pouze hotely, které mají rodinné pokoje.
Jak vyhledám pokoje se zvláštními zařízeními, jako je například krytý bazén?
   Když si vyberete destinaci a data svého pobytu, objeví se seznam volných hotelů. Nalevo pod tlačítkem "Hledat" máte volbu "Upřesněte své hledání". Klikněte na vybranou kategorii a naše stránka vám nabídne hotely, které danému filtru vyhovují.
Mohu vyhledat pouze hotely s bezbariérovým přístupem?
   Ano, můžete. Uveďte vybranou destinaci a vyhledejte hotely. V levé části stránky s vyhledanými hotely uvidíte možnost „Upřesněte své hledání“, kde v sekci „Zařízení“ můžete zvolit „Pokoje/Zařízení pro tělesně postižené“. V seznamu vyhledaných hotelů zůstanou pouze hotely, které odpovídají vašemu požadavku. Doporučujeme vám obrátit se na nás dříve, než začnete s rezervací. Je třeba se ujistit, že vámi požadovaný pokoj bude volný.
Máme děti, můžeme mít v pokoji přistýlky/postýlky?
   Informace o ubytování dětí a přistýlkách/dětských postýlkách jsou uvedeny v podmínkách hotelu.
Upozornění:
- Zvláštní příplatek za ubytování dítěte není zahrnut v ceně rezervace.
- Při rezervaci na internetu uveďte požadavek na přistýlku/dětskou postýlku do tabulky, která se vám zobrazí.
- Pokud už rezervace byla provedena, klikněte na odkaz uvedený v e-mailu s potvrzením rezervace a po přihlášení k účtu 'Moje rezervace' zažádejte o přistýlku.
- Doporučujeme vám telefonicky ověřit splnění vašeho požadavku před příjezdem do hotelu. Kontaktní informace hotelu najdete v potvrzovacím e-mailu.
Před provedením rezervace nás můžete kontaktovat pro ověření obsazenosti pokojů.
Jaký je rozdíl mezi dvoulůžkovým pokojem typu Double a dvoulůžkovým pokojem typu Twin?
   Pokoj s manželskou postelí (Double) má dvojitou postel. Dvoulůžkový pokoj (Twin) má 2 jednotlivé postele. Je-li váš pokoj typu Double/Twin, znamená to, že pokoj může být upraven na oba typy. Uveďte svůj požadavek během rezervace do kolonky "Poznámky". Hotel se vynasnaží vyhovět vašim požadavkům.
Co znamenají slova 'Zvláštní akce', 'Bez možnosti náhrady', 'Zvláštní podmínky' atd. u typu pokoje?
   Podmínky cenově výhodné rezervace daného typu pokoje se liší od běžných podmínek. Prosím přečtěte si pozorně vysvětlení podmínek, které se vám objeví po umístnění kurzoru myši na text.
Mohu si vyžádat do svého pokoje přistýlku a budu za ni platit doplatek?
   Informace o možnostech přistýlky najdete ve „Všeobecných podmínkách hotelu“.
Upozornění:
- Zvláštní poplatky nejsou zahrnuty v ceně rezervace.
- Při rezervaci na internetu uveďte požadavek na přistýlku/dětskou postýlku do tabulky, která se vám zobrazí.
- Pokud už rezervace byla provedena, klikněte na odkaz uvedený v e-mailu s potvrzením rezervace a po přihlášení k účtu 'Moje rezervace' zažádejte o přistýlku.
- Doporučujeme vám telefonicky ověřit splnění vašeho požadavku před příjezdem do hotelu. Kontaktní informace hotelu najdete v potvrzovacím e-mailu.
Před provedením rezervace nás můžete kontaktovat pro ověření obsazenosti pokojů.
Co je zahrnuto v ceně?
   V ceně pokoje je zahrnuto vše na seznamu pod typem pokoje. Seznam se zobrazí po kliknutí na název pokoje. Umístíte-li kurzor myši na text ve sloupci „Podmínky“, ukáže se vám, zda je např. snídaně nebo daň v ceně ubytování. Stejnou informaci najdete v e-mailu s potvrzením rezervace nebo pro přihlášení k účtu 'Moje rezervace'.
Jsou ceny uvedené na webové stránce Booking.com za osobu nebo za pokoj?
   Uvedená cena je za pokoj na celou dobu pobytu, pokud není uvedeno jinak v popisu pokoje (u některých typů pokojů).
Jsou ceně pokoje započítány místní poplatky?
   To záleží na hotelu a na typu vybraného pokoje. Jednoduše zkontrolujte text pod názvem pokoje. Každá země má jiné daňové požadavky, proto je dobré ověřit si podmínky daného hotelu. Více informací o zvláštních poplatcích se vám zobrazí po umístění kurzoru myši do sloupce „Podmínky“. Požadované informace najdete také v potvrzovacím e-mailu a po přihlášení k účtu 'Moje rezervace'.
Je snídaně započítána v ceně?
   To záleží na hotelu a vybraném typu pokoje. Zkontrolujte proto text pod názvem pokoje. Pokud nevidíte požadovanou informaci, umístěte kurzor myši do sloupce „Podmínky“, kde se vám zobrazí popis zvláštních poplatků. Informace o poplatcích najdete také v e-mailu s potvrzením rezervace a po přihlášení k účtu 'Moje rezervace'.
Zaplatím společnosti Booking.com rezervační poplatek?
   Ne, nebudeme vám účtovat žádný rezervační poplatek.
Co znamená přeškrtnutá cena vedle typu pokoje?
   Tato cena je nejvyšší cena, který hotel uveřejňuje na naší straně pro tento pokoj na následující měsíce. Nejsou to ani nadměrně vysoké ceny, ani konkurenční ceny.
Nabízíte zvláštní slevy pro držitele zákaznických karet leteckých společností nebo hotelů?
   Booking.com vám zajistí nejlepší dostupné ceny v termínu vašeho pobytu. Žádné další slevy nemohou být poskytnuty.
Zaplatím za své dítě/děti plnou cenu?
   Informace o ubytování dětí najdete v sekci „Všeobecné podmínky hotelu“.
Upozorňujeme vás, že:
- Zvláštní poplatky za ubytování dětí nejsou v ceně pokoje.
- Při rezervaci na internetu nezapomeňte v poznámkách uvést, že požadujete přistýlku/dětskou postýlku.
- Pokud jste již rezervaci provedl/a, klikněte na odkaz v e-mailu s potvrzením rezervace a po přihlášení k účtu 'Moje rezervace' požádejte o přistýlku.
- Doporučujeme vám obrátit se telefonicky přímo na hotel ještě před příjezdem a ujistit se, že váš požadavek může být splněn. Kontaktní informace hotelu najdete v potvrzovacím e-mailu.
Před provedením rezervace nás můžete kontaktovat pro ověření obsazenosti pokojů.
Mohu použít slevové vouchery (například vydané časopisy, obchody apod.)?
   K rezervování na naší webové stránce nemůžete použít voucher. Budete se muset řídit postupem popsaným společností, která voucher vydala.
Nemám kreditní kartu. Mohu si rezervovat pobyt i bez ní?
   Platná kreditní karta je zárukou hotelové rezervace. Rezervaci však můžete provést s použitím karty někoho jiného, pokud máte souhlas držitele této karty. V takovém případě při rezervaci uveďte jméno držitele karty a potvrďte, že vám dal souhlas k použití této karty.
Z mé kreditní karty byla hotelem stažena platba. Co mám dělat?
   Booking.com nestahuje platby z kreditních karet hostů - Zkontrolujte si prosím platební podmínky v potvrzovacím e-mailu. Provedená platba mohla být v souladu s rezervačními podmínkami hotelu. Máte-li pocit, že vám byly účtovány neoprávněné platby, obraťte se prosím přímo na hotel.
Mohu k provedení své rezervace použít debetní kartu?
   Hotely obvykle neakceptují debetní karty jako záruku rezervace. Najdou se však výjimky. Při rezervaci zjistíte, jaké karty váš hotel přijímá.
Co znamená předběžná autorizace?
   Předběžné schválení je způsob kontroly vaší kreditní karty. Tímto způsobem hotely ověřují, že karta je platná a že na kartě je dostatek peněz pro uhrazení části nebo celé rezervace.
Mohu provést rezervaci pro sebe s použitím karty někoho jiného?
   Ano, můžete - ovšem jedině pokud vám k tomu držitel karty dá souhlas. Uveďte to prosím při rezervování v kolonce "Poznámky". Hotel si může od držitele karty vyžádat autorizaci. Vezměte prosím rovněž na vědomí, že v případě, že do hotelu vůbec nepřijedete nebo pokud stornujete rezervaci po termínu, bude penále staženo z karty, kterou jste nám poskytli.
Proč musím sdělit údaje o své kreditní kartě?
   Booking.com vyžaduje informace o vaší kreditní kartě k tomu, abychom za vás mohli potvrdit rezervaci v hotelu. Z vaší kreditní karty si nebudeme nic účtovat. Hotel může ověřit, zda je karta platná či zda jsou na kartě k dispozici dostatečné finance (tzv. předem schválit platbu). Po této kontrole zůstane stav financí na vaší kartě nezměněn. Hotel stáhne platbu z vaší kreditní karty, pokud jste si vybrali pokoj, který je třeba předplatit, anebo pokud nebyly dodrženy podmínky pokoje a podmínky zrušení rezervace, které najdete ve „Všeobecných podmínkách hotelu“.
Jaký typ kreditní karty mohu použít pro provedení rezervace?
   Hotely akceptují rezervace s použitím těchto karet:
- MasterCard
- Visa
- American Express
Některé hotely akceptují i jiné kreditní karty pro účely rezervace. Při rezervaci se vám zobrazí dané možnosti.
Jsou informace o mé kreditní kartě zabezpečeny?
   Booking.com využívá zabezpečený rezervační systém:
- Vaše osobní údaje a informace o vaší kreditní kartě jsou šifrovány.
- Náš zabezpečený server používá pro datové přenosy standardní protokol „Secure Socket Layer“ (SSL).
- Náš certifikát SSL byl vydán společností Thawte.
Skončila platnost kreditní karty, kterou jsem použil/a pro rezervaci. Co mám dělat?
   Obraťte se přímo na hotel. Kontaktní údaje hotelu najdete v e-mailu s potvrzením rezervace nebo po přihlášení k účtu 'Moje rezervace'. Z bezpečnostních důvodů nikdy neuvádíme informace o vaší kreditní kartě v e-mailu.
Nyní sděluji údaje o své kreditní kartě, kdy budu platit?
   Booking.com vaší kreditní kartě nebude účtovat žádné platby. Platbu za váš pobyt si hotel naúčtuje během vašeho pobytu nebo po odjezdu z hotelu, pokud není uvedeno jinak ve „Všeobecných podmínkách hotelu“, v popisu pokoje nebo v potvrzení rezervace.
Vyžaduje hotel zálohu nebo platbu předem?
   Většina hotelů nevyžaduje ani platbu předem, ani zálohu. Pokud ano, informace o tom najdete ve „Všeobecných podmínkách hotelu“ na webové stránce Booking.com a v e-mailu s potvrzením rezervace.
Mohu za svůj pobyt zaplatit předem?
   To záleží na hotelu. Po provedení rezervace kontaktujte hotel a ujistěte se, že vše proběhlo, jak má. Máte-li dotazy ohledně pobytu, obraťte se na hotel. Kontaktní informace hotelu najdete v e-mailu s potvrzením rezervace nebo na internetu po přihlášení k účtu 'Moje rezervace'.
Mohu v hotelu zaplatit za svůj pobyt jinou kreditní kartou, než kartou, s níž jsem provedl/a rezervaci?
   Ve většině případů hotel akceptuje zaplacení za pobyt jinou kreditní kartou nebo hotovosti. Ověřte si prosím, že hotel novou kartu nebo hotovost akceptuje.
Jak mohu sdělit zvláštní požadavek, jako je např. výhled na moře, oddělené postele, pokoj v určitém poschodí nebo zvláštní dieta?
   Při vyplňování „Kontaktních informací“ můžete uvést své zvláštní požadavky do kolonky „Poznámky“. Jakmile obdržíte potvrzení své rezervace, kontaktujte prosím laskavě přímo hotel, abyste se ubezpečil/a, zda hotel může splnit vaše požadavky.
Mohu si rezervovat pokoj na použití ve dne?
   Pobyt na jednu noc je minimum, které si na naší webové stránce můžete rezervovat. Prostřednictvím Booking.com si můžete rezervovat pouze hotelové pokoje, nikoliv zasedací místnosti a konferenční prostory.
Kolik pokojů si mohu rezervovat najednou?
   Pokud pokoje nejsou obsazeny, můžete si rezervovat libovolný počet pokojů. Chcete-li si však rezervovat více než 10 pokojů stejného typu, požádejte nás o asistenci. Rozmyslete si počet pokojů, typ pokojů, maximální cenu, vybranou destinaci a data pobytu a kontaktujte nás. Chcete-li rezervovat více než 10 pokojů téhož typu (jednolůžkový pokoj, dvoulůžkový pokoj atd.), pošlete nám prosím e-mail na adresu group.reservations@booking.com; uveďte počet poptávaných pokojů, maximální cenu, své telefonní číslo, typ požadovaných pokojů a destinaci. Rezervace pro skupinu může mít jiné rezervační podmínky, než jaké se uvádějí na stránce hotelu.
Jak zjistím, kolik postelí je v apartmánu/suite?
   V popisu pokoje by měl být jasně uveden počet místností. Pokud popis pokoje tuto informaci neobsahuje, nebo pokud vám cokoliv není jasné, kontaktujte nás. Pokud jste rezervaci již provedli, můžete využít kontaktní informace hotelu uvedené v potvrzovacím e-mailu, které budete mít k dispozici také po přihlášení k účtu 'Moje rezervace', a obraťte se přímo na hotel.
Přijedu dříve/později, než je hodina příjezdu stanovená hotelem. Mohu se přesto ubytovat?
   Obvykle to není problém. Do většiny hotelů se můžete přihlásit i v pozdních hodinách. Možnost pozdního příjezdu si však vždy ověřte domluvou s hotelem. Při rezervaci můžete do poznámek uvést předpokládaný čas příjezdu a v e-mailu s potvrzením rezervace najdete kontaktní informace hotelu.
Jakou hodinu příjezdu a hodinu odjezdu má hotel?
   Hodina příjezdu a odjezdu je u každého hotelu jiná. Informace najdete v oddílu "Všeobecné podmínky hotelu" na hotelové stránce dole a rovněž ve svém potvrzovacím e-mailu.
Jak získám více informací o pokoji nebo o hotelových zařízeních?
   U každého typu pokoje je jasně uvedeno zařízení. Klikněte na vybraný typ pokoje a zobrazí se vám úplný seznam zařízení a fotografie. Seznam zařízení hotelu najdete hned pod seznamem typů pokojů v sekci „Hotelová zařízení“.
Chci odjet z hotelu po hodině odjezdu stanovené hotelem. Co mám dělat?
   Pozdní odhlášení z hotelu si musíte domluvit přímo s hotelem a bude nejspíše záviset na aktuálních možnostech hotelu. O možnostech se informujte na recepci při příjezdu do hotelu.
Chci pokoj pro kuřáky, můžu si však vybrat pouze pokoj pro nekuřáky. Jak mohu požádat o pokoj pro kuřáky?
   Pokud hotel v nabídce nemá kuřácké pokoje, znamená to, že na pokoji nesmíte kouřit.
Jak zjistím, zda hotel povoluje domácí zvířata?
   Podmínky pobytu se zvířaty se objevují vždy na stránce hotelu v oddílu "Podmínky hotelu".
Jak zjistím, že je má rezervace potvrzena?
   Jakmile ukončíte proces rezervace, zobrazí se vám potvrzení rezervace. Na webové stránce se vám ukážou veškeré informace o rezervaci, včetně vašeho čísla rezervace a kódu PIN, který budete potřebovat pro přihlášení k účtu 'Moje rezervace', kde potvrzení rezervace najdete také. Obdržíte od nás také e-mail s potvrzením rezervace a informacemi o rezervaci.
Co to je můj PIN kód a na co ho potřebuji?
   Váš PIN kód je čtyřmístné číslo uvedené v potvrzení rezervace, které vám v kombinaci se zadáním čísla rezervace umožní přihlášení k účtu 'Moje rezervace'. Po přihlášení k účtu 'Moje rezervace' si můžete prohlédnout, měnit nebo zrušit svou rezervaci. Svůj PIN kód nikomu nesdělujte.
Rezervoval/a jsem si hotel, ale nedostal/a jsem potvrzení. Co mám dělat?
   Zkontrolujte prosím pečlivě vaši doručenou poštu a také složku spam na e-mailu, který jste uvedli při rezervaci. Informace obdržené e-mailem najdete také po přihlášení k účtu Moje rezervace s použitím čísla rezervace a kódu PIN, které se vám zobrazily na naší webové stránce s potvrzením rezervace. Chcete-li se na něco zeptat, kontaktujte nás.
Co je „Moje rezervace“ a jak jí mám používat?
   'Moje rezervace' je samoobslužný účet, ke kterému se můžete přihlásit na internetu a kde si můžete prohlížet, rušit nebo měnit rezervace. Přímo se k vašemu účtu 'Moje rezervace' dostanete odtud:
- Odkaz najdete na každé stránce v její pravé části i na každé stánce dole.
- Prostřednictvím odkazu, který je uveden v e-mailu s potvrzením rezervace.
K přihlášení k účtu 'Moje rezervace' potřebujete PIN kód a číslo rezervace uvedené v potvrzení vaší rezervace.
Je vybavení pokoje, který jsem si rezervoval/a, zaručené?
   Ano, hotel ručí za to, že zařízení pokoje popsané u vybraného typu pokoje bude k dispozici.
Mohu zrušit nebo změnit svou rezervaci?
   Ano, je to snadné. Rezervaci můžete zrušit nebo změnit prostřednictvím našeho samoobslužného nástroje - účtu 'Moje rezervace'. Nezapomeňte si přečíst podmínky hotelu pro zrušení rezervace dříve, než rezervaci začnete měnit. Pokoje bez možnosti vrácení peněz a jiné zvláštní nabídky se mohou řídit zvláštními podmínkami pro zrušení rezervace. Informace o možnostech zrušení rezervace konkrétního pokoje najdete ve sloupci „Podmínky“ vedle typu pokoje.
Budu za zrušení rezervace platit stornovací poplatek?
   Podmínky zrušení rezervace nejsou stejné pro všechny pokoje. Obvykle můžete zrušit nebo změnit rezervaci do 24 hodin před nástupem do hotelu. Podmínky konkrétního hotelu a informace o stornovacích poplatcích najdete v sekci „Všeobecné podmínky hotelu“. Tyto informace jste od nás obdrželi v e-mailu s potvrzením rezervace. Upozorňujeme vás, že cenově výhodné pokoje bez možnosti storna a jiné „zvláštní nabídky“ se řídí zvláštními podmínkami. Zvláštní podmínky konkrétního pokoje najdete ve sloupci „Podmínky“ vedle vybraného „Typu pokoje“.
Kde mohu najít stornovací podmínky hotelu?
   Informace o možnostech zrušení rezervace konkrétního pokoje najdete ve sloupci „Podmínky“ vedle typu pokoje. Upozorňujeme vás, že pro zvláštní nabídky platí jiné podmínky zrušení rezervace a záloh. Doporučujeme vám přečíst si tyto podmínky. Konkrétní informace o vaší rezervaci najdete také v potvrzení rezervace a po přihlášení k účtu 'Moje rezervace'.
Mohu stornovat nebo změnit Zvláštní akci nebo Rezervaci bez možnosti náhrady?
   Není možné měnit data pobytu rezervací v rámci zvláštních nabídek a výhodných rezervací bez možnosti storna. Pokud chcete zrušit takové rezervace, hotel vám v souladu s všeobecnými podmínkami může naúčtovat stornovací poplatek.
Jak se dozvím, že má rezervace byla stornována?
   Po zrušení rezervace obdržíte e-mail s potvrzením zrušení rezervace. Pokud e-mail nenajdete v doručené poště, zkontrolujte složku spam. Nedoručí-li se vám e-mail, kontaktujte nás.
Jak se dozvím, zda má hotel možnost parkování, a jak si parkování mohu rezervovat?
   Informace o tom, zda a jakou má hotel možnost parkování, najdete v sekci „Hotelová zařízení“. Pokud hotel vyžaduje rezervaci parkovacího místa, obraťte se přímo na hotel. Kontaktní údaje hotelu najdete v e-mailu s potvrzením rezervace.
Jak zjistím, zda hotel poskytuje kyvadlovou dopravu, a jak si ji mohu zarezervovat?
   Pokud má hotel k dispozici kyvadlovou dopravu, bude specifikována v sekci „Hotelová zařízení“ – „Služby“. Po provedení rezervace se obraťte přímo na hotel a domluvte si dopravu z/na letiště. Kontaktní informace hotelu najdete v potvrzení rezervace. Až budete kontaktovat hotel, mějte prosím po ruce informace o svém letu.
Může hotel uschovat má zavazadla před stanovenou hodinou příjezdu nebo po stanovené hodině odjezdu?
   Pokud má hotel úschovnu zavazadel, ukáže se to na stránce hotelu pod „Hotelová zařízení“. Chcete-li více informací ohledně podmínek úschovny zavazadel v hotelu, kontaktujte prosím hotel přímo na kontaktních číslech nebo e-mailu, které jste obdrželi po provedení rezervace.
Jak zjistím, zda má hotel určité zařízení, např. výtah?
   V sekci „Hotelová zařízení“ najdete seznam poskytovaných služeb a nabízených zařízení a aktivit.
Kde mohu najít adresu hotelu?
   Adresa hotelu je uvedena nahoře na webové stránce určené vybranému hotelu. Najdete ji také v e-mailu s potvrzením rezervace.
Kde můžu nají popis cesty k hotelu?
   Návod, jak se k hotelu dostat, získáte různými způsoby:
- V e-mailu s potvrzením rezervace najdete odkaz na plánovače tras, který automaticky vybere cílovou adresu - adresu hotelu - a vy zadáte výchozí adresu.
- Prostřednictvím stránky s potvrzením rezervace můžete zadat výchozí bod a cíl své cesty přímo do navigačního systému TomTom.
- Popis cesty a souřadnice GPS se vám ukáží také po přihlášení k účtu 'Moje rezervace'.

Vyhledání a rezervace hotelů.
Nízké ceny.
Žádné rezervační poplatky.
Rezervace hotelu on-line.


Přes 100000 hotelů po celém světě
pro dovolenou i služební cesty.
 Hledat hotely:
Destinace:
Datum příjezdu:
  
Datum odjezdu:
  
 
   
 Informace o systému
 rezervace hotelů:
 Vyhledání a rezervace hotelu:
 Přehled o již provedených
 rezervacích:
Výběr z nabídky hotelů v Rakousku - Bad Hall:
Billrothstraße 14, 4540 Bad Hall
Hotely v Rakousku - Bad Hall - Penzion Parkpension Billroth. Klikni pro více informací a on-line rezervaci ubytování.
Tento sofistikovaný penzion se nachází přímo vedle pozemku lázní v Bad Hall, na kterém je jeden z nejkrásnějších parků Rakouska, je oázou klidu a pohody. Tenisový kurt je v docházkové vzdálenosti a 18 jamkové golfové hřiště je jen pár minut odsud.
 Kontakty, zákaznický servis:
služba zákazníkům po telefonu:
Od pondělí do pátku: 24 hodin
Sobota a neděle: 10:00 - 00:00 (CET)
800 143 441
(zdarma pro volání z ČR, ale pouze v anglickém jazyce)

Pro vzájemnou komunikaci v českém jazyce použijte e-mail:

Výběr z nabídky hotelů v Rakousku - Sankt Veit an der Glan:
Bürgergasse 7, 9300 Sankt Veit an der Glan
Hotely v Rakousku - Sankt Veit an der Glan - Hotel Blumenhotel. Klikni pro více informací a on-line rezervaci ubytování.
Blumenhotel, který byl otevřen v září 2008, se nachází jen pár minut chůze od centra města St. Veit an der Glan, korutanského města květin. Hlavním tématem tohoto 4hvězdičkového hotelu jsou květiny.
Výběr z nabídky hotelů v Rakousku v Badgasteinu:
Reitlpromenade 3, 5640 Badgastein
Hotely v Rakousku v Badgasteinu - Hotel Miramonte. Klikni pro více informací a on-line rezervaci ubytování.
Nově otevřený 4hvězdičkový hotel Miramonte nabízí jedinečnou polohu na nejslunečnějším místě v Bad Gasteinu. Budete zde na hoře Graukogel v nadmořské výšce 1050 metrů, a budete si zde moci užívat čistý horský vzduch a nádherný výhled na celé Gasteinské údolí.
Výběr z nabídky hotelů v Rakousku - Silz:
Tirolerstraße 89, 6424 Silz
Hotely v Rakousku - Silz - Hotel Gasthof Löwen. Klikni pro více informací a on-line rezervaci ubytování.
Náš tradiční hostinec se nachází v údolí horního toku řeky Inn mezi místy Imst a Telfs. Sídlí v budově statku ze 16. století s klenutými sály, v pokojích však najdete veškerý moderní komfort. Populární známá cyklostezka údolím Innu vede kolem našeho hotelu a cyklisté jsou zde vždy vítáni.
Výběr z nabídky hotelů v Rakousku v Mayrhofenu:
Tuxerstraße 733, 6290 Mayrhofen
Hotely v Rakousku v Mayrhofenu - Hotel Garni Alpenschlössl. Klikni pro více informací a on-line rezervaci ubytování.
Hotel Garni AlpenSchlossl, který se nachází v jižní části centra Mayrhofenu v údolí Zillertal, nabízí klidnou lokalitu v blízkosti všech rekreačních zařízení. Lanovky do Ahornu a Penkenu jsou odsud jen pár minut pěšky. Zastávka skibusu je hned před hotelem.
Výběr z nabídky hotelů v České republice v Českém Krumlově:
Náměstí Svornosti 3, 38101 Český Krumlov
Hotely v České republice v Českém Krumlově - Hotel Grand. Klikni pro více informací a on-line rezervaci ubytování.
Hotel Grand nabízí komfortní ubytování v centru Českého Krumlova, přímo na historickém náměstí. Nabízí bezplatné Wi-Fi a snídaně formou bufetu. Hotelová restaurace nabízí speciality české i mezinárodní kuchyně.
Výběr z nabídky hotelů v Rakousku v Bad Leonfeldenu:
Badweg 1, 4190 Bad Leonfelden
Hotely v Rakousku v Bad Leonfeldenu - Spa Hotel Bründl. Klikni pro více informací a on-line rezervaci ubytování.
Hotel Spa Bründl, který se nachází v klínu lesů a stromů v jedinečné krajině oblasti Mühlviertel, vás přivítá moderní architekturou, stylovým designem a nejmodernějšími lázeňskými procedurami pro tělo, mysl a duši.
Výběr z nabídky hotelů v Rakousku ve Vídni:
Parkring 12a, 1010 Vídeň
Hotely v Rakousku ve Vídni - Vienna Marriott Hotel. Klikni pro více informací a on-line rezervaci ubytování.
Hotel Vienna Marriott, jenž se nachází na Ringstrasse, jednom z nejvznešenějších evropských bulvárů a naproti městskému parku Stadtpark, je vzdálený jen pár kroků od katedrály Stephansdom, budovy Opery a mnoha muzeí.
Výběr z nabídky hotelů v Rakousku ve Wilfersdorfu:
Wienerstraße 96, 2193 Wilfersdorf
Hotely v Rakousku ve Wilfersdorfu - Tour Motel. Klikni pro více informací a on-line rezervaci ubytování.
Tour-Motel naleznete na půli cesty mezi Brnem a Vídní. Je to pohodlné a čisté řešení pro všechny druhy klientely, která hledá levné ubytování v dolnorakouské oblasti Weinviertel.
Výběr z nabídky hotelů v Rakousku - Kühtai:
Kühtai 16C, 6183 Kühtai
Hotely v Rakousku - Kühtai - Apartmán AlpinLodges Kühtai. Klikni pro více informací a on-line rezervaci ubytování.
Užijte si dovolenou snů v exkluzivních a prostorných apartmánech AlpinLodges Kühtai s jedinečným horským panoramatem na dosah ruky. Všechny apartmány jsou komfortně a bohatě vybavené dřevěným nábytkem v typickém venkovském stylu a mají velký krytý balkon s nábytkem.
Výběr z nabídky hotelů v Rakousku v Achau:
Mühlgasse 14, 2481 Achau
Hotely v Rakousku v Achau - Penzion Der Winzerhof. Klikni pro více informací a on-line rezervaci ubytování.
Winzerhof je útulný rodinný penzion typu bed and breakfast s vinárnou a farmou v Achau, jen pár kilometrů jižně od Vídně. Je ideálním výchozím bodem pro výlety k zámku Laxenburg, do města Hinterbrühl s jeskynním jezerem, do SCS (největší nákupní centrum v Evropě) i do centra Vídně.
Výběr z nabídky hotelů v Rakousku - Itter:
Dorfstrasse 2, 6305 Itter
Hotely v Rakousku - Itter - Hotel Sport & Wellnesshotel Tirolerhof. Klikni pro více informací a on-line rezervaci ubytování.
Sport & Wellnesshotel Tirolerhof je tradiční hotel s tyrolským kouzlem, který se nachází na slunné náhorní plošině u začátku údolí Brixenu a v klínu nádherné horské scenérie Kitzbühelských Alp. Sport & Wellnesshotel Tirolerhof stojí pouhých 300 metrů od sjezdovky a lyžařské školy. Lyžařský servis a půjčovnu lyží najdete přímo naproti hotelu.
Výběr z nabídky hotelů v Rakousku v Sattendorfu:
Am Sonnenhügel 1, 9520 Sattendorf
Hotely v Rakousku v Sattendorfu - All Inclusive Hotel Sonnenhügel. Klikni pro více informací a on-line rezervaci ubytování.
Tento rodinný hotel na slunné straně jezera Ossiach nabízí fantastický výhled v klidné lokalitě na úpatí lyžařské a turistické oblasti Gerlitzen. All Inclusive Hotel Sonnenhügel má soukromou pláž na břehu jezera, které je jen 150 metrů od hotelu.
Výběr z nabídky hotelů v Rakousku v Innerkrems:
Innerkrems 16, 9862 Innerkrems
Hotely v Rakousku v Innerkrems - Hotel Nationalparkhotel Schihof. Klikni pro více informací a on-line rezervaci ubytování.
Nationalparkhotel Schihof nabízí útulné ubytování na místě ideálním pro lyžařskou a turistickou dovolenou v korutanském Národním parku Nockberge. Innerkrems je malé zimní středisko s příznivými podmínkami pro rodiny, které se nachází v pohoří Nock ve vysokém údolí v nadmořské výšce 1500 metrů, kde budete mít zaručeně dobré sněhové podmínky.
Výběr z nabídky hotelů v Rakousku v Inzingu:
Salzstrasse 6, 6401 Inzing
Hotely v Rakousku v Inzingu - Penzion Gasthof Zum Stollhofer. Klikni pro více informací a on-line rezervaci ubytování.
Vychutnejte si tyrolskou pohostinnost a tradiční kuchyni v rodinném hotelu Gasthof Zum Stollhofer ve městě Inzing v údolí Inn, v bezprostřední blízkosti dálnice A12. Díky centrální poloze hotelu se velice rychle dostanete do známých lyžařských středisek v okolí měst Axams a Seefeld.
 More hotels: (English)
 Weitere Hotels: (Deutsch)
 Partneři:
© 2010 Ing. Jiří Hrbáček - Alpy.net
ve spolupráci s Booking.com B. V.